Jo sitä on kiirettä,,Minulla ei kyllä ole..lahjat on melkein ostettu,,mitä nyt muutama vielä pitää tehdä,,mutta tässähän ehtii vielä oikein hyvin. Ja olen minä jotakin saanut aikaiseksikin :)

Kaksosten villasetti valmistui:

Vauva neulesetti, vauvan villapuku, villapuku, neulesetti

DSCN4763.jpg

Baby Ull 100% Merino villa

Laitan vielä villatakista oman kuvan

Vauvan villatakki, vauvan nuttu

DSCN4765.jpg

Sitten minulta oli tilattu yksi pupu pikku neidille

Virkattu pupu

DSCN4769_LI.jpg

Lankana minulla on Novitan 7 veljestä

DSCN4772_LI.jpg

Anniina oli toivonut itselleen peittoa jossa olisi sydämiä,,joten toteutin senkin :)

Neulottu peitto, torkkupeitto,, virkattu sydän

DSCN4776_LI.jpg

Tässä ole neulonut peiton ensin ,,ohje löytyy täältä :https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3863&cid=11

Virkattu sydän löytyy täältä blogista:http://marineuloo.blogspot.fi/2015/04/virkattu-sydan-seka-rusetti-ohje.html

Lankana minulla on Drops Ice ja virkkauksessa olen käyttänyt monia eri paksuisia lankoja.

Sitten minun pitää lopuksi esitellä löytöni,,Olen tälläistä haaveillut tosi kauan ,,mutta ne ovat yleensä olleet todella kalliita minun budjetille,,Mutta yks päivä kävin oulussa ja siell SPR-kontissa ja sieltä se löytyi,,hintaan 50€,,aivan huippu ja todella siistit,,kuin uudet :)

Korivaunut,,nukenvaunut,vauvanvaunut, lastenvaunut,, antiikki lastenvaunut,,vintage vauvavaunut, vintage lastenvaunut,millä nimellä haluaa kutsua :)

DSCN4766_LI.jpg

Siinä ne nyt ovat..Vielä petivaatteet,,ja jotakin kivaa,,ja siis nää on mulle,,ei lastenleikkeihin,, oonkohan minä jäänyt jotaan vaille lapsena,,kun näin pittää tätä nukkejuttuja hankkia tai siis mahtuu tuonne vauvakin :)

Eikös olekkin ihanat,,ainakin minusta ovat :)

Täällä on täydenkuun myötä pikku pakkanen,,Kunhan ei kovasti innostu pakastaa.

Tämän kuvan myötä kaikille hyvää itsenäisyyspäivää!!

06.12.2010.jpg