Hyvää tätä uutta vuotta!!

Vielä minä yhden villapaidan sain valmiiksi,,ennenkuin vuosi ehti vaihtua..tätä oli aivan ihana neuloa..paksu,,ihana lanka.

Villapaita,,neulepaita,neulottu villapaitaDSCN4795.jpg

Lankana minulla on Gründl Living 100g

On muuten mahtava lanka,,ja riittoisa,,tuohon neulepaitaan meni n. 500g

Ja sitten se vuoden ensimmäinen neule

Villatakki,,neuletakki,,lapsen villatakki,,sydämiä, neulottu villatakki lapselle

DSCN4840_LI.jpg

Lankana minulla on : Kaupunkilanka Leikkipuisto

kuvasta ei näy,,mutta se on sellaista kimalle lankaa,,juuri sopivaa pienelle tytölle.

Sitten tässä samalla aloitin taas hyväntekeväisyys projektin

Aion ainakin kaulaliinoja ja tuubihuiveja neuloa

Kolme minulla on jo valmiina:

Tuubihuivi

DSCN4884.jpg

Valokuvia

Valokuviakin oon ehtinyt ottamaan jokusen:

DSCN4825.jpg

Tässä Punatulkut ja Hömötiainen sulassa sovussa

Muutama kuva Punatulkuista

Punatulkku

DSCN4822.jpg

Ihme kyllä ehdin ottaa kuvia,,vaikka koira kyllä aina tuppaa häiritsemään :)

DSCN4818.jpg

 

Yksi Talitintti kuva

DSCN4815_LI.jpg

Sitten tälläinen luonnontaidetta otos

DSCN4814.jpg

Lopuksi laitan tälläisen kauniin talvimaisema kuvan

DSCN4836.jpg

Tälläinen näkymä minulla on makuuhuoneen ikkunasta,,Siinä sielu lepää :)

Oikein mukavaa tammikuuta teille kaikille