Ensinnäkin ne lupaamani kuvat niistä hatuista tyttöjen päässä

hatut%20001-normal.jpg

Tässä pipo Netan päässä ja toinen..

 

hatut%20007-normal.jpg

Tässä pipo Johannan päässä..

 

Olen minä muutenkin ollut ahkerana..tein tuolle pikkuiselle tyttömäisen neulesetin...lankana käytin jotakin Novitan vanhaa vauva-lankaa..kuvio värit taitaa olla Lanettia...

 

neulesetti-normal.jpg

 

Tässä setistä jokunen lähikuva:

neulesetin%20pikkujutut-normal.jpg

housut-normal.jpg'

villatakki-normal.jpg

Hatun röyhelöön otin ohjeen ullalta..muuten hattu noudattaa alkuperäistä mallia..mutta halusin tästä oikein tyttömäisen 

http://www.ullaneule.net/0305/ohjeet_helmi.htmlohje löytyy tuolta

 

 

 

 

 

Nyt ohjelmassa on isommalle tytölle neulesetti..Mutta siitä kuvia sitten tuonnenpana kun on valmis...

Muutama neulelehtikin on taas matkaan kaupasta lähtenyt,kun villatakille etsin ohjetta...

Kun minulla on sellainen ohjelma..tai siis ei se ongelma oikeestaan ole..ihana asia. .meillä on yhteensä 7 lastenlasta, joista 6 on tyttöjä,,ja tykkään heille kaikille kutoa neulevaatteet talveksi..ainakin yhdet..siin jotta saisivat joka vuosi erilaiset..niin pitäisi myös löytää aina uusi ohje..ja mun ongelma on se,että tykkään kuto Novitan Woolista tai Nallesta.. Niin mallienkin pitäisi olla tämän paksuiselle langalle..ja jos aikoo joka vuosi kutoa 6 tytölle omat ja vielä erilaiset..niin tahtoo nuo ohjeet loppua.. ja sitten en aina muista ,,,että ookos nyt tälle neidille jo kutonut tällaisen setin

Ei kait se saajia oikeesti haittaisikaan vaikka sais ens vuonnakin samalaisen..minua itseäni vaan