Nyt varmaan heräsi kysymys, että mitenkä nuo liittyvät toisiinsa. Nooh voin paljastaa salaisuuden,,, ei millään lailla :)

Lumikengät on minun uusi hankinta. Ostin ne stocmannin hullujen päivien verkkokaupasta. Olen jo pitkään halunnut sellaiset omat.. ovat muuten mahtavat talviliikunta välineet. Meiltä kirjastosta niitä on saanut lainata, mutta viikon laina-aika on niin lyhyt, että ei sitä mihinkään niillä ehdi. Joten nyt mulla on omat. PA170010-normal.jpg

Siinä ne nyt ovat :)

Niin tuo messu..... Oulussa oli kädentaitojen messut viime viikonloppuna. Siellä piti käydä.. Sieltä lähti mukaan muutama lankakerä..yllätys..yllätys..PA140015-normal.jpg

Itse messut oli vähän pettymys.. Olisin halunnut ostaa pyöröpuikot itselleni..ihan sellaiset normit..mahdotun juttu,,ei ollut..katselin käsityökirjoja,,en ostanut yhtään..Olin mennyt meiningillä ostanpa kivoja lankoja..nooh tuossa on saalis..niitä oli aika heikosti ja kauhean vähän.. Sitten olisi tarvinnut postikortteja,,siis en joulukortteja.. noh en ostanut niitäkään. Kun oli kaikilla vaan myynnissä joulukortteja.. Nuokin langat ostin vain sen takia, kun olen tuota silver dream haaveillut lisää ja nyt sain ilman postikuluja.. fabel on uusi tuttavuus.. siinäkään ei ollut mitään ihmeellisiä värejä :(