Hei,,nyt olen ollut ahkerana :) isäntä toivoi itsellen karhuneuletta(siis sitä olut karhua),,Joten ei kun tuumasta toimeen.Tässä on kuvaa ihan isännän päällä.

Karhu olut neulepaita:

P2070009.jpg

Lankana on tietenkin Novitan 7 veljestä. Ohjenkin löytyy Novitan sivulta.. Oli vaan harmi ettei minulta löytynyt ennestään tuota keltaista ja punaista, vaan piti tätä varten ostaa kokonaiset kerät. No ehkä ne johonkin villasukkiin joskus menee. Tuo musta lanka oli aika tympeä kutoa,,oli jotenkin erityisen kankeaa ja karheaa..Johtuu varmaan värjäyksestä.

Sitten minä neuloin säärystimiä.. siis ensin tarvitsin itselleni,, mutta Netta valitti ettei hälläkään ole, joten tein sitten hänellekin ja täytyihän sitä sitten tehdä Anniinallekin omat..Wilma on taas mannekiini ja taitaa kuvista löytyä minukin sääret :)

Neulotut säärystimet:

P2080022.jpg

Anniinan omat..oli muuten hankala lanka saada näin pienissä malleissa edes suunilleen samannäköiset.

P2080018.jpg

Netan omat tässä.Lankana minulla näissä on Silver Dream, on muuten mahtavan pehmeä lanka kutoa.. Ja vielä tulee aika kaunistakin.

Neulotut säärystimet.

P2070012.jpg

Tässä omani. Lankana minulla on tässä tosi vanhaa akrylli lankaa Satua. Mallineule on valepalmikko.

Sitten minun pitää esitellä,kun ostin minun American girl nukelleni silmälasit.. Lapseni pitäävät minua ihan hupsuna..Mutta lapsenlapseni taas eivät,,niistä olivan hauskaa,kun nukke sai silmälasit :)

P1240002.jpg

Amerikan girl nukke:

Minun piti ottaa eieln illalla ihan valokuva muistoksi ja todisteeksi tästä harvinaisesta sääilmiöstä.

Kun nythän pitäs olla helmikuun pakkaset ja täällä Oulunjärven rannallakin on yleensä kunnon pakkaset..

Niin viime yönnä oli plus asteita:

P2110026.jpg

Noin siinä se todiste :)Ei sisälläkkään hullumpaa ollut :)

Nyt sitä on tälle kuulle lankavarantoja ihan kivan ahkerasti kulutettu :)

Mukavaa helmikuuta kaikille :)