Minäpä tässä yksi päivä päätin,,ettei minun kohdalleni satu tämä sananlasku:"suutarin lapset kulkevat ilman kenkiä". Ja kun niin, kovasti tykkään Novitan Puro Batik-langasta, siitä tehtyä "villasukkia", kun voin pitää paljaassa jalassa(villa-allerginen) ja kesälläkin, Ja mikä hauskinta, niistä tulee ihan hauskojen näköisiä ilman mitään kuvioneulettakaan. Nooh minulla ei tietenkään sitä kotona olen,,mutta Facebookin lankahamstereistahan sitä saa ostaa kyselemällä.. Ja tyttärelläni Sannallakin sitä muutama kerä äidille jouti(siis vein kaikki). Ja sitten tää homma lähti jotenkin lapasesta,, vai pitäskös sanoa sukasta :).

Sain tälläisen "kuningas idean",, etsinpä/ostanpa sitä lisää,,ja teen sukat kaikista niistä erilaisista Puro batik langoista erilaiset sukat.. Puro Batik lankaa on tehty aikojen alussa 26 eri sävyä,,joten varmaan ymmärrät, sanonnan "lähti lapasesta". Tähän mennessä olen saanut ostettua 17 eri sävyä.. :)

Tässä on ne 6 paria, jotka olen neulonut Tammikuussa:

Puro Batik sukka:

DSCN2528.jpg

Ja neulominen jatkuu.. Ei muuten minulta lopu sukat ihan heti.. :)

Laitan helmikuun lopussa uuden kuvan,,että kuinkas monet nyt on :)

Tässä on meidän Ronja,,hänestä on jo kasvanut iso koira,,vaikka ikää ei vielä ole kuin 1v.2kk.

DSCN2524.jpg

Piti myöskin ottaa yksi kuva pihalta,,kun tuo yksinäinne pihlaja on niin kivan näköinen:

DSCN2530.jpg

Meillä on lunta ihan kivasti,,mutta kylläkin ihan riittävästi minun makuuni ainakin..

Tässä kuussa lankojen hankinta ja tehty tai myydyt langat ovat kivasti lähentyneet toisiaan.. 

Mukavaa viikonloppua ja huomista Runebeginpäivää :)