Nyt ole "hurahtanut" näiden kirahvien virkkaukseen,, Kun jalka vaivaa, niin ehtii virkata. Näitä näyttää tulen 1/päivä vauhtia. On tosi hauska virkata.

Virkattu kirahvi:

DSCN4011.jpg

 

Tälläinen soma kaveri.

DSCN4012.jpg

Tältä näyttä takaapäin..

DSCN4014.jpg

Pinetä aamu jumppaa,,kera virkattu kirhavi :)

DSCN4015.jpg

Naamakin ihan edustava

Sitten tämän värinen virkattu kirhavi:

DSCN4020.jpg

Tähän mun piti ihan ostaa lankaa,,kun en omista löytänyt tämän väristä. ja kun olin saanut valmiiksi,,yllätys,,yllätys mie löysinkin vihreetä. Ja se oli ollut vielä kauniimpaa kuin tämä omenenvihreä

DSCN4017.jpg

 

Lankana näissä on Novita 7 veljestä. Siitä tulee riittävän tiukka/ tukeva virkkaus. Ja on yllättävä hyvää virkata.

DSCN4021.jpg

Naamatki onnistuu,kun ei tarvitse laittaa kuin nuo turvasilmät. Vaikka en minä niitä luottais ihan pienille siltikään.

Ja vielä yksi virkattu kirahvi valmistui tälle päivälle:

DSCN4023.jpg

Tämä lankakin on Novita 7 veljestä vadelmanpunainen.

DSCN4024.jpg

Piti jo vaihtaa kuvauspaikkaa,,kun on aina samassa paikassa noita kuvia ottanut..vaikka ei siin paikassa kyl mitään vikaa ole.

DSCN4026.jpg

Tälle kirahville mie laitoin taas pilkut.. Tuosta vihreestä lähinnä unohtui ja en viittinyt sitten enään laittaakaan.

Ainakin vielä pari virkattua kirahvia vielä teen. Sitten multa loppuu sellaiset minun mielestä kivat värit,, Olisi jonkun hempeen keltaisen tehnyt, mutta seiska veikassa ei ole. Ja lankaa en halua vaihtaa,kun tämä toimii oikien hyvin. Jos uusissa nyt kauppoihin tulevissa seiska veikossa jotaan kivaa väriä tulee saatan palata kirahveihin.. 

Näitä on kyllä super hauska virkata. Kohdetta minulla ei näille vielä ole,, en tiedä veiskö johonkin myyjäisiin vai lahjoittaisiko hyväntekeväisyyteen.. tai saanhan näitä ostaa minulta täsät suoraankin ,, edullisesti :)

ps.. Jos minun tekstit,joskus vilisee kirjoitusvirheitä,,se johtuu siitä,,että minulla on lukihäiriö. jotkut sanat ovat tosi vaikeita kirjoittaa oikien,,jotkut sanat tiedän,,että kirjoitan aina väärin,,mutta aina ei itse niitä sieltä huomaa korjata :), Mutta älkää antako sen häiritä :)