Kiirettä tahtoo pitää, että palasia ehtii virkata,,samalla pitäisi tehdä remppaa vessaan,,ja ynm "pikku" hommaa,, vessat pitää saada valmiiksi ennen syyslomia,,silloin saamme lapsenlapsia kylään. Talossa pitää olla kaksi toimivaa vessaa..

Virkkauksessa olen aikataulussa,,haaveena olisi tehdä toinen peitto samalla,,mutta siihen ei taida minulla aika riittää.

Tässäpä näitä palasia.

Kalevala peitto, Kaleva cal, osa 8. Ahto

DSCN4474.jpg

Lankana on Novita 7 veljestä

Seuraava palanen

Kalevala peitto, kalevala cal, Kalevala blanket, Osa 9. Kalevalan meri

DSCN4534.jpg

Minulla palat vielä pingottamati,,siksi,, ei aina näytä kuvissa niin neliöiltä,,mutta on ne neliöitä

Seuraava palanen

Kalevala peitto, Kalevala Cal, Kalevala blanket, Osa 10. Väinölän Viljat Vainiot

DSCN4531.jpg

Siksak peitto kanssa valmistuu tässä pikkuhiljaa. Loppu alkaa häämöttää.

Meillä tulee aina syksyisin karvarouskuja tai kuten minä olen oppinut sanomaan karvalaukkuja pihalle.

DSCN4470.jpg

Mukavaa syyskuun loppua kaikille..