Minä tässä juuri mietin,että kehtaanko edes koko postauksen tehdä. Siis tämähän pitäisi olla blogi, jossa esittelen mitä olen tehnyt,,,siis lähinnä käsitöitä ynm.  Niin nyt minä edelleen esittelen mitä olen tehnyt,,,siis ostanut TAAS lankoja. Kävimme lauantaina Oulussa. Tarvitsin harmaata acryl-lankaa (olen villalle allerginen),,elikkä lanka tulee minulle itselleni(ainahan ne tulee,,heh ),, siis kudon itselleni. Löysin ravelystä,,siis ostin eka kerran aivan maksullisen ohjeen :) aivan ihanan pöllö pipon ohjeen. Joka minun on aivan pakko kutoa itselleni. Noh kotoonta lähtiessä en ehtinyt katsomaan, että minkä vahvuista lankaa siihen tarvitaan, niin piti ostaa enempikin harmaita lankoja ja tietysti niin paljon, että saa saman värisen kaulaliinan...siis kuka sitä nyt eri parisilla kulkee(eri värisillä). Ja sitten citymarketissa oli hintaralli ja olivat "pirulaiset" menneet laittaan seiskaveikat 3/10€ tarjoukseen.. Sellaistahan ei kukaan itseensä kunnioittava lankaneuroosita kärsivä voi ohittaa,,vai voiko muka??

Ja, että mitä noi turkoosit on. No tunnusta ne tarttui ihan muuten vain matkaan Prismasta :)

Joten tähän loppuhuipentumaksi,,, sitten se kuva "saalista". ps. on siellä 1 lehtikin :)

PA270019.jpg